Intervju za “Nedeljnik” – Silvana Tričković, direktorka kompanije NBG Leasing
1. Na samom početku 2017. godine kompanija NBG Leasing zabeležila je značajan rast. Šta mislite da je doprinelo povećanju profitabilnosti?
Tako je, i u prvom kvartalu 2017, beležimo rast. Povećali smo profitabilnost za 38 odsto u odnosu na prvi kvartal prethodne godine, a veća je za čak 12 odsto u odnosu na projektovanu. Verujem da je stabilnost, ali ujedno i fleksibilnost, razumevanje potreba i izazova sa kojima se susreću naši klijenti, ključ uspeh koji ostvarujemo iz godine u godinu. Izuzetno sam, ne samo zadovoljna već i ponosna na svoj tim što u datim okolnostima prkosi izazovima.
2. U prvom kvartalu ove godine NBG Leasing u putničkom program zauzima prvo mesto. Kako tumačite ovaj uspeh?
Zauzeli smo prvo mesto, sa tržišnim učešćem od 16,95 procenata. Verujem da je ulaganje, vrlo značajno. Vrednost našeg portfolia, u prvom kvartalu, porasla je za čak 22 procenata. Takođe stabilnost i pouzdanost koju je kompanija NBG Leasing pokazala u prethodnih 11 godina doprinela je tome da steknemo zasluženu reputaciju, kao i da na tržištu bude prepoznat naš kvalitet. Desetogodišnja saradnja sa brendom Mercedes-Benz, kao i drugim renomiranim brendovima kao što je Hyndai i Harley Davidson govore u prilog našem kvalitetu.
3. U segmentu poljoprivredne mehanizacije NBG Leasing zauzeo je takođe prvo mesto. Zašto je u fokusu vašeg rada poljoprivredna mehanizacija?
NBG Leasing zauzima prvo mesto u finansiranju poljoprivredne mehanizacije, sa učešćem na tržištu od čak 41,57 procenata. Mi smo od samog početka želeli da budemo drugačiji od konkurencije, tako da smo u našu ponudu pored putnih vozila uvrstili i poljoprivrednu mehanizaciju. Poljoprivreda može da bude vrlo unosan posao, a mi smo u agraru prepoznali šansu. Sve više poljoprivrednih preduzetnika se opredeljuju za lizing, jer je oprema i mehanizacija skupa, a lizing predstavlja napovoljnije sredstvo finansiranja.
4. Na čelu kompanije ste od njenog osnivanja. Od samog početka NBG Leasing beleži rast i uspeh uprkos ekonomskoj krizi i teškoj situaciji u kojoj se lizing u Srbiji nalazi. Šta je ključ uspeha i koji je Vaš poslovni moto?
Nikada nisam izgubila iz vida da posao čine ljudi. Taj princip predstavlja temelj kompanije koju vodim. Naš tim je stabilan, ne menja se jer posebnu pažnju posvećujem tome da zaposleni budu zadovoljni i motivisani. Mi rastemo zajedno, svaki poslovni uspeh kompanije viđen je i kao lični uspeh i mislim da je to ono što nas razdvaja od drugih.